Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

 

  1. Generelle oplysninger

Juridisk navn: Dately ApS

CVR-nr.:  42162566

Adresse:  Eskildsgade 52, 4 mf. 

E-mail adresse:  info@dately.dk


 

  1. Kort om Dately

Dately leverer bokse med alt til den perfekte date night. En boks bliver leveret hver eller hver anden måned, med alt du skal bruge til en date derhjemme. Det er alt lige fra tema, aktiviteter, samtalekort, snacks og forplejning. 

Køb af date-bokse kan ske ved:

  1. Medlemsklub

Som medlem (abonnent) af Dately-bokse, får du en ny, unik date-boks leveret til den første weekend i hver eller hver anden måned. Der er ingen binding, og du kan altid springe en måned over (spring en måned over senest den 20. i måneden før).

  1. Køb af enkelte date-bokse

Som besøgende (ikke-medlem) har du mulighed for at købe og få leveret én af vores tidligere måneders date-bokse til dig selv eller som gave til én, du holder af, så længe lager haves.

 

  1. Priser og betaling

Alle priser på hjemmesiden er i danske kroner (DKK) og er inklusiv moms.

Når du gennemfører et køb på hjemmesiden, vil beløbet blive trukket samme dag - dette gælder også ved tilmelding til vores date-boks medlemskab. For de efterfølgende måneder vil betalingen for date-boks abonnementet blive trukket den 21. i måneden før.

Eksempler:

Date-boks medlemskab: 

Tilmelder du dig vores medlemskab den 4. juli, vil beløbet blive trukket samme dag (den 4. juli), og date-boksen vil blive leveret inden for 1-4 dage. Næste betaling vil blive trukket den 21. juli, og date-boksen vil blive leveret til den første weekend i august måned. Tredje betaling vil ske den 21. august og så fremdeles. 

Køb af enkelte date-bokse: 

Gennemfører du et køb af en date-boks den 4. juli (på dately.dk), så vil beløbet blive trukket samme dag (den 4. juli).

Betaling kan ske med følgende betalingskort: Visa, Visa/Dankort, MasterCard og ApplePay.

 

  1. Levering (samt til- og afmeldingsfrist)

Alle date-bokse leveres til døren eller pakkeshop i hele Danmark, med undtagelse af Grønland og Færøerne.

Prisen for levering afhænger af den valgte leveringsmetode.

Leveringstid afhænger af, om det er et date-abonnement eller køb af enkelte date-bokse:

  1. Date-boks medlemskab

Ved tilmelding til medlemskab, får du en ny date-boks leveret til den første weekend i hver eller hver anden måned. Der er ingen binding, og du kan altid springe en måned over (skal ske senest den 20. i måneden før).

For at sikre, at du modtager næste måneds date-boks til den første weekend i måneden, skal du tilmelde dig senest den 20. i måneden før. Du vil altid modtage vores velkomstboks som den første boks. 

Eksempler:

Senest den 20.

Tilmelder du dig medlemskab den 4. juli, vil du som udgangspunkt modtage din første date-boks (Velkomstpakken) hurtigst muligt (1-4 arbejdsdage) - så længe lager haves.

Næste boks (i eksemplet her august-boksen) vil du modtage op til første weekend i august.
 

  1. Køb af enkelte date-bokse

Ved køb af enkelte date-bokse, kan du forvente at modtage din date-boks inden for 1-4 arbejdsdage. Leveringstid kan afhænge af den valgte leveringsmetode.

 

  1. Databehandling

Ved køb af varer på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig: navn, adresse og e-mailadresse. Disse oplysninger indsamles, registreres og behandles med det formål at kunne levere vores varer til dig. 

Personoplysningerne registreres hos Dately ApS og opbevares i to år, hvorefter oplysningerne slettes.

Som registreret hos Dately ApS, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven. Har du nogle yderligere spørgsmål hertil, er du mere end velkommen til at kontakte os på e-mail: info@dately.dk

 

  1. Fortrydelsesret, reklamationsret og "spring over"

Når du handler på vores hjemmeside (dately.dk), har du:

  • 14 dages fortrydelsesret (jf. Købeloven). Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du har modtaget din ordre. Du skal derfor inden 14 dage fra modtagelse af ordren give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.
  • 24 måneders reklamationsret i tilfælde af, at der skulle være noget galt med din vare. Du skal i den forbindelse give os meddelelse herom inden for ”rimelig tid”, efter du har opdaget manglen ved varen. Der gøres opmærksom på, at der er tale om salg af bl.a. fødevarer (date-boksene indeholder spiritus, snacks og mad m.v.), hvorfor varernes holdbarhedsdato skal iagttages.

"Spring over" (kun for medlemmer):

  • Som en ekstra service tilbyder vi vores medlemmer at "springe en måned over" lige så ofte de vil. Det vil sige, at hvis man f.eks. ved, at man skal på ferie i juli, kan man logge ind på sin profil på vores hjemmeside (dately.dk) og vælge "Spring over" ud for juli måned. Hermed modtager man ikke en date-boks i juli måned (og der trækkes selvfølgelig heller ikke betaling for juli måned). Herefter fortsætter abonnementet som før, og man modtager således næste date-boks i august måned. Brug af "Spring over"-funktionen skal ske senest den 20. i måneden før.

Eksempler:

Senest den 20.

Benyttes "Spring over"-funktionen for august måned den 4. juli, vil du først modtage din næste date-boks til den første weekend i september måned.

Efter den 20.

Benyttes "Spring over"-funktionen for august måned den 21. juli, vil du som udgangspunkt modtage en date-boks til den første weekend i august måned.

 

Meddelelse om fortrydelsesret og reklamationsret gives på e-mail: info@dately.dk

 

  1. Returnering og ansvar

Ønsker du at returnere din ordre, skal du sende din ordre retur til os senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Ordren sendes retur til: Compack Aps - Borupvej 4, 7330 Brande


Ved tilbagelevering dækker du selv de direkte udgifter i forbindelse med tilbageleveringen. Herudover er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. 

Der gøres opmærksomt på, at du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

 

  1. Klagemuligheder

Hvis du ønsker at klage over dit køb, kan du rette henvendelse på e-mail: info@dately.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, har du altid mulighed for at indgive en klage til et relevant nævn på området. 

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail: kontakt@spiritium.dk.

 

  1. Kontakt

Hvis du har nogen spørgsmål, kommentarer, ris, ros m.v., er du altid meget velkommen til at kontakte os på e-mail: info@dately.dk

Vi modtager også gerne forslag til nye date-bokse  - især hvis du har været på verdens bedste date.

 

  1. Ændringer

Der gøres opmærksom på, at handelsbetingelserne til enhver tid kan ændres ensidigt af Dately ApS.

 

  1. Lov og værneting

Eventuelle uoverensstemmelser afgøres efter dansk ret ved danske domstole. Men mon ikke vi finder en løsning, inden vi kommer så langt :)